تصویر : https://rozup.ir/view/3416387/logo21.png
🕊️🕊️🕊️خوش آمدید🕊️🕊️🕊️
🕊️🕊️لطفا کمی پایین رفته و 🕊️🕊️
🕊️موضوع موردنظرخود راانتخاب کنید🕊️
👇👇👇

فیلم joy 2015

فیلم داستان یک خانواده در طول ۴ نسل است. زنی بنام جوی یکی از اعضای این خانواده است که تلاش می کند تا بنیانگذار یک کسب و کار عظیم خانوادگی باشد

فیلم Cast Away

یکی دیگر از فیلم های انگیزشی موفق که درس‌های بسیاری به بینندگان می‌دهد، فیلم دورافتاده (Cast Away) است. در این فیلم شخصی به نام چاک در مسیر سفر، از هواپیما سقوط می‌کند و در یک جزیره فرود می‌آید. او برای نجات یافتن با مشکلات فراوانی روبرو است و در نهایت مجبور می‌شود که 4 سال در جزیره زندگی کند.

پس از گذشت 4 سال، یک روز به این فکر میفتد که خودش را از آن جزیره نجات بدهد و برای نجات، حاضر می‌شود هر ریسکی را به جان بخرد و در نهایت نیز به هدفش می‌رسد. این فیلم به ما یاد می‌دهد که رسیدن به دستاوردهای بزرگ، نیاز به ریسک و رهایی از منطقه امن دارد. کسی که بخواهد منطقه امن خودش را حفظ کند، قطعاً بسیاری از دستاوردهای شگفت‌انگیز زندگی را از دست می‌دهد و می‌تواند یک زندگی کاملاً معمولی برای خودش رقم بزند.

یکی دیگر از درس‌های ارزشمندی که این مقاله به ما می‌دهد این است که انسان نباید از شرایط دشوار بترسد و با مشاهده سختی‌ها، از اهداف و خواسته‌هایش عقب‌نشینی کند؛ چون وقتی انسان در شرایط دشوار قرار می‌گیرد، تازه توانمندی‌ها و قدرت‌های نهفته در وجود او بیدار می‌شوند و خودشان را به ما نشان می‌دهند. وقتی چاک در فیلم دورافتاده، تنهایی و شرایط سخت را دید، تازه فهمید چه قدرتی دارد.

Enola Holmes 2020

Glengarry Glen Ross

یک فیلم درام آمریکایی سال ۱۹۹۲ است که دیوید ممت فیلمنامهٔ آن را بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام که در سال ۱۹۸۴ برنده جایزه پولیتزر شد، نوشته و جیمز فولی آن را کارگردانی کرده‌است. این فیلم دو روز از زندگی چهار فروشنده املاک و مستغلات را به تصویر می‌کشد که وقتی دفتر شرکت‌ها یک مربی را برای «ایجاد انگیزه» برای آنها می‌فرستد چقدر ناامید می‌شوند. او به آنها می‌گوید که در یک هفته، همه به جز دو فروشنده برتر اخراج می‌شوند. این فیلم در شهر نیویورک ساخته شده‌است.

True Spirit 2023

خلاصه: داستان واقعی جوان ترین کسی است که توانست تنها و بدون توقف با قایق خود به دور دنیا سفر کند: نوجوان استرالیایی، جسیکا واتسون. او طی 210 روز، دشوارترین پهنه های اقیانوس را درنوردید و غیرممکن را به ممکن بدل کرد.

یک نوجوان استرالیایی قصد دارد جوانترین ملوانی شود که به تنهایی به جهان سفر کرده است. با این کار، این نوجوان 16 ساله بی باک نه تنها به دنبال تحقق رویای خود است، بلکه همزمان با بزرگترین ترس های خود نیز روبرو می شود

 >>> تریلر فیلم 

>>> فیلم کامل بازیرنویس فارسی

انیمیشن انکانتو

فیلم ۱۲ سال بردگی

فیلم ۱۲ سال بردگی در سال ۲۰۱۳ در ژانر درام-تاریخی اکران شد. اگر علاقمند به دنیای سینما باشید حتما نام این فیلم سینمایی انگیزشی فوق العاده به گوشتان خورده یا آن را تماشا کرده اید در غیر اینصورت باید برای تماشای این فیلم عجله کنید.

در این فیلم زندگینامه یک سیاه پوست آزاد به نام سالومون نورثاپ که با همسر و فرزندانش در ساراتوگای نیویورک زندگی می کنند روایت میشود. وی یک شب توسط چند نفر مسموم شده و به عنوان برده فروخته می شود و ۱۲ سال به عنوان برده سخت کار میکند. 

سالومون نورثاپ که قبلا طعم آزادی را چشیده بود توانست پس از ۱۲ سال کار و بردگی رهایی یابد.

۱۲ سال بردگی یک فیلم خوش ساخت است که در کنار انگیزه ای که به شما میدهد باعث خنده و ناراحتی شما نیز میشود، حتما این فیلم را تماشا کنید.

فیلم Rocky

فیلم راکی یک روایت الهام‌بخش و جذاب از بوکسوری شکست‌خورده با نام راکی بالبوآ (با هنرنمایی سیلوستر استالونه) است. این بوکسور که از قهرمانی باز مانده است، بالاخره این فرصت را به‌دست می‌آورد تا مقابل قهرمان سنگین‌وزن جهان با نام آپولو کرید به‌میدان برود. حالا راکی باید تمام تلاش خود را بکند تا یک بار برای همیشه، در رینگ بدرخشد و اعتبار از دست رفته‌اش را پس بگیرد.

راکی از جمله مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما به‌شمار می‌رود. اولین فیلم مهم سیلوستر استالونه که او را به دنیای شهرت در هالیوود پرتاب کرد را می‌توان از جمله برترین‌ فیلم‌های انگیزشی موجود دانست که از قضا، به‌شدت مورد توجه منتقدان و تماشاگران نیز قرار گرفت. امکان ندارد که بحث فیلم‌های انگیزشی در میان باشد و از راکی اسم نبریم؛ فیلمی که نه‌تنها از برترین فیلم‌های انگیزشی، بلکه از برترین ساخته‌های تاریخ ژانر ورزشی به‌شمار می‌رود.

فیلم Into the Wild

به‌سوی طبیعت وحشی اثری در ژانر درام زندگی‌نامه‌ای به‌شمار می‌رود. فیلمی که از یک کتاب با همین نام نوشته‌ی جان کراکائر و با اقتباس از سفرهای کریستوفر مک‌کندلس به‌سرزمین‌های آمریکای شمالی و مناطق وحشی آلاسکا اقتباس شده است. کریستوفر که از زندگی مدرن خسته شده و می‌خواهد به‌یک ماجراجویی تمام عیار در آلاسکا برود تا طعم واقعی زندگی را بچشد؛ او در این مسیر با خطرها، شخصیت‌ها و لحظاتی مواجه می‌شود که دیدگاه او به‌زندگی را برای همیشه تغییر می‌دهد.

به‌سوی طبیعت وحشی فیلمی بسیار هیجان‌انگیز است که تماشاگر خود را به یک سفر می‌برد. سفری پر شده از خطر، وحشت، تردید و البته موفقیتی که در پایان تونل، نور خود را به‌صورت مسافران خستگی‌ناپذیر خود می‌کوباند. شان پن با فیلم معرکه‌ی خود هم‌زمان توانست نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کرده و اثری تحسین‌برانگیز از دسته‌ی فیلم‌های انگیزشی را بسازد.

فیلم moneyball

«یک سری تیم‌ها پول‌دارن، یک سری هم فقیرن، پایین‌تر از اینا یک مشت تیم آشغال پیدا می‌شه، پایین‌تر از همه‌ی اینا جایگاهیه که تیم ما اونجاس!» این‌ها جملاتی هستند که بیلی بین (با هنرنمایی برد پیت) به‌مدیران تیم بیس‌بال اوکلند A اعلام می‌کند. بیلی بین مربی این تیم به‌شدت فقیر است و حالا باید در جمع بزرگان بیس‌بال آمریکا، همراه‌با تیم‌اش خودی نشان بدهد تا اوکلند A را از آن شرایط وخیم خارج کند.

فیلم مانی‌بال ساخته‌ای در ژانر بیوگرافی/درام/ورزشی/انگیزشی است که ثبت میانگین نمرات ۹۴ در بلاگ راتن‌تومیتوز، میانگین ۸۷ در متاکریتیک و امتیاز ۷.۶ در IMDB، خودش را به‌عنوان اثری کاملا موفق از نظر منتقدین و تماشاگران ثابت کرد. فیلمی تماشایی و الهام‌بخش که تماشای آن همیشه جذاب است.

انیمیشن پسر موش کور روباه و اسب

فیلم long-story-short-2021

فیلمی عجیب و تاثیرگذار

هرچی توی سایتها و گوگل چرخیدیم پیداش نکردیم که اینجا برایتون بگذاریم

فیلمی که ثانیه ای ازش رد نخواهی شد

خلاصه داستان :
تدی، اولین صبح پس از مراسم عروسی از خواب بیدار شده و متوجه می شود که هر چند دقیقه یکبار می تواند چند سال آینده خود را در آن لحظه ببیند.

نکته تاثیرگذار : یادت نره که زندگی خیلی کوتاه هست

+ برای دیدن تریلر فیلم >>> اینجا کلیک کنید

+ برای دیدن این فیلم >>> اینجا کلیک کنید

اگر با لینک بالا نتوانستید فیلم رو ببینید به کانال تلگرام تیمی_قسمت رشد شخصی یا کانال تلگرام filmpokvvip@ مراجعه کنید...

Remember the Titans

.....

+ دانلود فیلم لینک اول

+ دانلود فیلم لینک دوم

+ دانلود زیرنویس فیلم

Inception

فیلم هوشمندانه، نوآورانه و مفرح «تلقین» (Inception ) فیلمی است که به شدت شما را در فکر فرو برده و با تماشای آن «چه می شد اگر» های زیادی از خود خواهید پرسید؛ مهم تر از همه این که چه می شد اگر انسان ها می توانستند فضای ذهنی را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند که به آن ها این امکان را می داد که به بخش ناخودآگاه ذهن فرد دیگری دسترسی داشته و بدین ترتیب او را برای انجام دادن کاری خاص به سبکی خاص تحریک سازند. فیلم ما را سوار یک چرخ و فلک سریع السیر می کند که از ایسگاه های خیال پردازی مختلفی می گذرد و در نهایت با این سوال ما را تنها می گذارد: آیا امکان دارد که واقعیت موجود خود یک خیال و رویا باشد.

فیلم تلقین

فیلم تلقین

به قول معروف یک حکیم چینی که در بحثی مشابه چنین گفت: در خواب دیدم که یک پروانه هستم. ناگهان بیدار شدم و دیدم که انسان هستم. اکنون نمی دانم که آیا انسانی هستم که خواب پروانه بودن را دیده ام یا آیا پروانه ای هستم که خواب انسان بودن را می بینم".فیلم حتی وارد مباحثی مانند کش دادن زمان و امکان افتادن در عمق خاطراتی می شود که می تواند به یک زندان روانشناختی تبدیل شود. این فیلم ما را به فکر فرو می برد که آیا اکنون در خواب هستیم یا نه، آیا بسیاری از اتفاقاتی که برای ما افتاده در واقع رویا بوده یا خیر و بسیاری سوالات دیگر در مورد فاصله بین خواب و واقعیت.

yes man

Yes Man یک فیلم سرگرم کننده است که هرکس آن را ببنید خوشش می‌آید. جیم کری نقش کارل آلن را بازی می‌کند که یک زندگی غیر معمولی دارد. او در یک سمینار به نام Yes شرکت می‌کند و پس از آن زندگی اش به طرز جالبی تغییر شکل می‌دهد. این فیلم شما را با تمام فرصت‌هایی که ممکن است با نه گفتن از دست بدهید، آشنا می‌کند.

تریلر

........

127 ساعت

برای دیدن فیلم به ادامه مطلب بروید

فیلم Good Will Hunting

ویل هانتینگ نابغه (انگلیسی: Good Will Hunting) یک فیلم درام آمریکایی به نویسندگی بن افلک و مت دیمون و کارگردانی گاس ون سنت است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. بازیگران فیلم رابین ویلیامز، دیمون، افلک، مینی درایور، و استلان اسکاشگورد هستند. داستان فیلم در مورد ویل هانتینگ جوان ۲۰ ساله‌ای است که در دانشگاه ام‌آی‌تی سرایدار است و نبوغی ذاتی در زمینه ریاضیات دارد اما استعداد خود را باور ندارد و هیچ تلاشی نیز در نمایان کردن استعدادش ندارد.

لارنس بندر، تهیه‌کننده و سو آرمسترانگ، جاناتان گوردون، باب وینشتین و هاروی وینشتین تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم ویل هانتینگ نابغه بوده‌اند. ژان یوس اسکافیر مدیر فیلمبرداری، ملیسا استوارت طراح تولید، جیمز مک‌آتیر کارگردان هنری، یارو دیک طراح صحنه و بئاتریکس آرونا پاستور طراح لباس و کری باردن، بیلی هاپکینز و سوزان اسمیت انتخاب‌کننده بازیگران و تعیین نقش‌های فیلم بوده‌اند.[۴]

از ویژگی‌های این فیلم بداهه‌گویی‌هایی است که آزادانه به دیالوگ‌های فیلمنامه تزریق شده‌اند. همین گفتگوهای عامیانه ارزشی دوچندان به فیلم بخشیده‌اند و باعث شده تا نوع رابطه برادرانه ویل و دوستانش چاکی (بن افلک)، بیلی (کول هاوزر)، و مورگان (کیسی افلک) و همین‌طور دوستی ویل و اسکایلر دختر دانشجوی دانشگاه هاروارد بسیار جالب و تماشایی شود.[۵] ویل هانتینگ نابغه با نقدهای مثبت منتقدان همراه بود و بیش از ۲۲۵ میلیون دلار فروش داشت. این فیلم نامزد دریافت نه جایزهٔ اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد و توانست جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ویلیامز و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی برای افلک و دیمون را کسب کند. در سال ۲۰۱۴ نام این فیلم در رتبهٔ ۵۳ فهرست «۱۰۰ فیلم موردعلاقه» از هالیوود ریپورتر قرار گرفت.[۶]

فیلم نامحدود

فیلم_سینمایی "نامحدود" فیلم سینمایی نامحدود فیلمی انگیزشی که داستان فیلم بر سر توانائی استفاده از تمامی ظرفیت های مغز انسان است

فیلم شهرحیوانات

زوتوپیا شهری است که در آن حیوانات در کنار هم زندگی می‌کنند و اوضاع بسیار خوب است. حیواناتی که به نوعی به انسان ها تشبیه شده اند و می‌توان گفت هر حیوانی نشانه یک انسان است.

در این میان خرگوش کوچکی به نام جودی هپس که به تازگی در اداره پلیس مشغول به کار شده، به دنبال فرد گمشده ای می‌گردد که در این بین و در راه پیدا کردن آن فرد گمشده، اتفاقات فوق العاده جالب و جذابی برایش می‌افتد که همین اتفاقات، علاوه بر این که کودکان و نوجوانان را به خود جذب می‌کند، حتی افراد بزرگسال را هم به پای تلویزیون میخکوب می‌کند.

تماشای این انیمیشن و اراده و تلاش جودی می‌تواند الگوی خوبی برای افزایش پشتکار شما باشد…

فیلم "ما مارشال هستیم"

شاید داستان این فیلم انگیزشی را شنیده باشید. خود من وقتی اولین بار متوجه شدم این فیلم چه داستان زیبایی دارد، به شدت مشتاق دیدن آن شدم. البته شاید فیلم هایی مشابه آن ساخته شده باشند اما مسلماً هیچ کدام به اندازه “ما مارشال هستیم” جذاب و انگیزشی نیستند.

داستان از این قرار است که تمام اعضای یک تیم فوتبال به همراه مربیان دانشگاه مارشال در سال 1970 در یک سانحه هوایی جان خود را از دست می‌دهند و بازیکنی به نام نیت رافن که به دلیل مریضی از آن پرواز جان سالم به در برده بود، مربیگری این تیم از بین رفته را بر عهده می‌گیرد و درخواست جذب بازیکن می‌دهد. او این تیم را سر پا می‌کند و بقیه داستان را که پیشنهاد می‌کنم حتماً آن را مشاهده کنید تا بمب انگیزه شوید و به موفقیت عظیمی برسید.

فیلم لیست آرزوها

دو مرد که هیچ کدام وقت زیادی برای ادامه زندگی نداشته و تصمیم می‌گیرند که تا قبل از مرگ به آرزو‌های خود برسند. بله این داستان فیلم انگیزشی سینمایی لیست آرزوها است. ادوارد و کارتر هر دو به بیماری سرطان مبتلا بوده و در بیمارستان با یکدیگر آشنا شده و از آنجایی که هر دو درد مشترک دارند، زود با هم صمیمی می‌شوند. در ادامه آن دو با شیطونی خاصی از بیمارستان خارج شده و به ماجراجویی‌های جالب می‌پردازند. چقد خوب میشه ما هم قبل از مرگ همچین کارهایی انجام بدیم!

دیالوگ معروف فیلم:

مصریان باستان عقیده زیبایی در مورد مرگ داشتن. وقتی روح آن‌ها به در بهشت می‌رسه، نگهبان‌ها دو تا از آن‌ها سوال می‌پرسن. آیا توی زندگیت شادمانی را یافتی؟ آیا زندگی تو شادمانی را به زندگی دیگران آورد؟

فیلم مرد سیندرلایی

فیلم مرد سیندرلایی را حتما تماشا کنید، به این دلیل که درس‌های بزرگی را به شما یاد می‌دهد. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و بازگو کننده زندگینامه جیمز جی برادک (بوکسور مشهور آمریکایی) است. او که به عنوان یک بوکسور حرفه‌ای مشغول است، در یکی از مسابقات از ناحیه دست آسیب می‌بیند. به همین دلیل از مسابقات کنار گذاشته شده و مجبور می‌شود برای امرار معاش کارگری کند. اما اوضاع بد اقتصادی باعث می‌شود که او نتواند هر روز کار کند (به علت حجم زیاد متقاضیان کار). در ادامه روزنه امیدی برای او باز می‌شود و فرصت جدیدی پیدا می‌کند که زندگی خود را دوباره بسازد.

دیالوگ معروف فیلم:

تنهایی، یعنی ساعت نشون بده وقت خوابیدن نیست و تو خوابیت نیاد. اما بخوابی که زمان را بکشی. بخوابی تا ساعت‌ها بگذرند. اون روز یعنی تو مردی!

فیلم دست نیافتنی ها

گاهی اوقات پیدا شدن یک نفر، میتواند زندگی شخصی را به طور کلی عوض کند. این موضوع را به صورت واضح می‌توانید در فیلم دست نیافتنی‌ها ببینید. این فیلم انگیزشی سینمایی داستان یک مرد معلول به نام فیلیپ است که با آمدن یک فرد به نام دریس (به عنوان پرستار) امید تازه‌ای به زندگی پیدا می‌کند. این فیلم علاوه بر انگیزشی بودن طنز آمیز هم بوده و دلیل آن نیز کارها و حرف‌های خنده دار دریس (با بازی عمر سی) است. راستی تا یادم نرفته اینم بهتون بگم که این فیلم هم بر اساس واقعیت ساخته شده است.

دیالوگ معروف فیلم:

معلولیت اصلی‌ام این نیست که روی یک ویلچر نشستم. بلکه اینه که باید بدون اون باشم

فیلم Truman Show 1998

دوبله فارسی فیلم نمایش ترومن - The Truman Show 1998
- ژانر: کمدی | تخیلی
- امتیاز: IMDb 8.1/10
- خلاصه : فیلم The Truman Show ،زندگی مردی را نمایش می‌دهد که زندگی اش بدون اطلاع وی به صورت ۲۴ ساعته از شبکهٔ تلویزیونی برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال پخش است. ترومن به واقعیت زندگی خویش شک می‌کند و جهت رسیدن به حقیقت زندگی اش شروع به کاوش می‌کند. -

فیلم The.Invention.of.Lying

نام فیلم اختراع دروغ

کیفیتBluRay 1080p

ژانر ,  , 

محصول زبان

سال انتشار مدت زمان100 دقیقه

حجم فایل : 1.400 گیگابایت

کارگردان , 

بازیگران ,  , 

برای دانلود فیلم کلیک کنید : >>> ( کلیک کنید )

فیلم Pay it forward

>>> فیلم Pay it forward

لطفا به ادامه مطلب بروید

فیلم Inside Out

این یک انیمیشن است و انیمیشن هم جزو دسته فیلم قرار می‌گیرد.

از آن انیمیشن‌های خاص که فوق‌العاده خلاقانه طراحی شده است.

با این دیالوگ شروع می‌شود که:

هیچ‌وقت شده به کسی نگاه کنید و فکر کنید که داخل مغزش چه می‌گذرد؟

داستان فیلم در مورد احساسات درون یک فرد است که نشان می‌دهد در شرایط مختلف چطور احساسات مختلف با هم جابجا می‌شوند.

مثلاً احساس شادی، غم، ترس، خشم و … و هرکدام از این احساسات، شخصیتی در فیلم دارند و خیلی جالب بررسی می‌شوند.

فیلم انگیزشی Inside Out

علاوه بر اینکه در دسته فیلم انگیزشی قرار می‌گیرد، فیلمی کاملاً خانوادگی است و خیلی خوب به مسائل مختلف یک خانواده می‌پردازد.

با وجود این انیمیشن به این نتیجه می‌رسید که انیمیشن‌ها هم می‌توانند برای سنین مختلف مناسب باشند و نه اینکه فقط سنین پایین، آن‌ها را نگاه کنند!

در  پایان، صحبت کارگردان Inside Out پس از اینکه اسکار گرفت را دقیقاً نقل می‌کنم:

روزهایی پیش می‌آید که غمگین می‌شوی، عصبانی می‌شوی، می‌ترسی. این چیزی نیست که بتوانی انتخاب کنی، ولی می‌توانی یک‌ چیزی بسازی… فیلم بسازید، نقاشی کنید، بنویسید؛ این تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

 

 

فیلم استارت آپ

برای دیدن فیلم به ادامه مطلب بروید

فیلم بازی تقلید

>>> فیلم بازی تقلید

خلاصه‌ی داستان: در طول جنگ جهانی دوم ،در حالی که ارتش ویرانگر هیتلر یکی پس از دیگری در حال نابودی و فتح کشورهای اروپایی است و لندن زیر حملات سنگین نازی‌ها کمر خم کرده؛ گروهی از نخبه‌ها و ریاضی دانان از جمله آلن تورینگ از طرف دولت انگلیس استخدام می‌شوند تا کاری غیرممکن را انجام دهند: شکستن کدهای ماشین‌هایی موسوم به انیگما که نازی‌ها از طریق آن مکالمات سری با هم انجام می‌دهند اما کار چندان طبق روال پیش نمی‌رود و درگیری اعضای گروه با آلن که اصرار دارد با ساخت ماشینی مخصوص، انیگما را شکست بدهد پروژه را تا لب شکست هم پیش می‌برد ولی با وارد شدن دختر نابغه‌ای بنام “جوان” به گروه، تحقیقات به سمتی جدید پیش می‌رود.
چرا باید این فیلم را ببینید؟
در اولین دروس هوش مصنوعی دانشگاه وقتی داشتم به دنبال نام آلن تورینگ در اینترنت جستجو می‌کردم به این فیلم بی‌نظیر برخوردم.
آلن تورینگ را پدر کامپیوترهای امروزی و پدر هوش مصنوعی می‌دانند. یعنی همین گوشی یا کامپیوتری که دارید این نوشته‌های عالمانه‌ی بنده‌ را از روی آن می‌خوانید تا حد زیادی مدیون تلاش‌های این مرد است.  و امروزه نیز جایزه‌ی تورینگ که به نوبل رشته‌ی کامپیوتر معروف است به افتخار او نام‌گذاری شده است. از شش نظریه‌ای که موسوم است که دنیا را تغییر دادند یکی از این‌ها مربوط به آلن تورینگ و نظریه‌ی ماشین‌های هوشمند است.
یک خرده اسپویل:داستان از آن‌جایی انگیزشی می‌شود که هیچ کس به تورینگ و نقشه‌هایش اهمیتی نمی‌دهد. هیچ کس او را باور ندارد، کسی از او خوشش نمیاید اما با ماشینی که برای رمزشکافی اطلاعات نازی‌ها اختراع می‌کند پیش‌بینی شده که جان حداقل ۱۴ میلیون نفر را از حملات نازی‌ها نجات داد!
او با شکایت همسرش به جرم همجنس‌گرایی توسط دولت حاکم مجبور به خودکشی شد و در چند سال اخیر بود که دولت بریتانیا فهمید که چه نابغه‌ای را اعدام کرده و این شد که ملکه‌ی بریتانیا بعد از پنجاه سال از مرگش نشان سلطنتی انگلستان را به او اعطا کرد. واقعا که….
 

فیلم سخنرانی پادشاه

>>> فیلم سخنرانی پادشاه

خلاصه‌ی داستان:داستان درباره پادشاهی است که توانست بر مشکل لکنت خودش غلبه کند و مردم کشورش را بر علیه هیتلر پشتیبانی کند! فیلم درباره روابط بین پادشاه ششم انگلیس جرج ششم (پدر ملکه الیزابت) با بازی خیره کننده کالین فیرث و دکتر معالج استرالیایی اش جفری راش است که تلاش می کند مشکل لکنت او را برطرف کند و به او قوت قلب دهد. فیلم بر اساس داستانی واقعی درباره‌ی‌ پادشاه جورج ششم ساخته شده است…
چرا باید این فیلم را ببینید؟
این فیلم یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های این لیست انگیزشی است. پادشاه انگلیس، جرج ششم که حالا با استعفای برادر بزرگ‌ترش باید خودش را برای امپراطوری بریتانیا آماده کند. یک مشکل بزرگ دارد: او لکنت زبانش را نمی‌تواند درست کند!
در این راه جفری، معالجه‌کننده‌ی فوق‌العاده‌اش به او کمک می‌کند که بتواند بر این مشکل غلبه کند چون در آستانه‌ی جنگ جهانی دوم، یک پادشاهی که نمی‌تواند سخنرانی کند می‌تواند به شکست یک ملت بیانجامد. این فیلم را از دست ندهید.
 

فیلم دانکرک

>>> فیلم دانکرک

خلاصه‌ی داستان: داستان فیلم، در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و دربارهٔ تخلیه نیروهای بریتانیا، فرانسه و بلژیک از شهر دانکرک در فرانسه می‌باشد. در جریان این عملیات تاریخی، بیش از ۸۰۰ قایق غیرنظامی جان دست‌کم ۳۳۵ هزار سرباز انگلیسی و فرانسوی را که در محاصره ارتش آلمان‌ها گرفتار شده بودند، نجات دادند.
چرا باید این فیلم را ببینید؟
این آخرین فیلمی بوده که بر اساس یک داستان واقعی دیده‌ام. داستانش را در قسمت خلاصه‌ی فیلم خواندید. لزومی ندارد برای دیدنش حتما عاشق فیلم‌های جنگی باشید.
خب حالا چرا باید این فیلم را ببینید:
اول اینکه داستان واقعی و بسیار انگیزشی‌ای دارد.
دوم اینکه چه کسی پیدا می‌شود که فیلمی به کارگردانی کریستوفر نولان را نبیند.
سوم اینکه کی  پیدا می‌شود که فیلمی با بازی تام هاردی را از دست بدهد.

 

فیلم نظریه همه چیز

>>> فیلم نظریه همه چیز

خلاصه‌ی داستان: این فیلم زندگی نامه دانشمند معروف، استیون هاوکینگ را به تصویر می کشد. استیون دانشجوی فیزیک نجومی دانشگاه کمبریج یکی از با استعداد ترین افراد محسوب می شود. او قرار شده است تز دکترای خود را به موضوع زمان و سایه چاله ها اختصاص دهد. در همین میان او با دختری به نام جین وایل آشنا شده و اندکی بعد با او ازدواج می کند. استیون به بیماری صعب العلاجی مبتلا است که باعث میشود او توانایی ماهیچه های بدنش را به مرور از دست بدهدف با این وجود همسرش جین هرگز او را رها نمی کند. در ادامه خواهیم دید که مقالات و نظریات استیون، با وجود بیماری سختی که دارد، چه شاهکاری در دنیای علم محسوب می شود …
چرا باید این فیلم را ببینید؟
اگر اهل علم هم نباشید و سرتان در کار جوراب‌بافی باشد احتمالا استیون هاوکینگ، نابغه‌ی فیزیک‌دان عصر حاضر را می‌شناسید. و جالب اینجاست که این مرد هم مانند داستان جان نش که در بالا اشاره کردم دچار بیماری وحشتناکی به نام اسکلروز جانبی آمیوتروفیک می‌شود.
قبل از شناسایی این بیماری با دختری به‌نام جین وایلد در دوران جوانی آشنا می‌شود و کل داستان بیشتر در مورد رابطه‌ی این دو است تا دستاوردهای عملی استیون هاوکینگ. (اصلا وقتی قضیه‌ی عشقی در کاره کی دوست داره در مورد نظریه‌های فیزیک فیلم ببینه! )

 

فیلم ذهن زیبا

>>> فیلم ذهن زیبا

خلاصه‌ی داستان: ریاضی دان برجسته  از دانشگاه فارغ التحصیل شده و به سمت استادی برگزیده می‌شود. او توانایی خارق العاده ای در کشف رابطه بین اشکال و اعداد به هم ریخته دارد. ازدواج با آلیشیا به زندگی او رنگ و لعابی دیگر می‌دهد تا اینکه ظاهراً ویلیام پارچر ( اد هریس ) مامور سیا به سراغش می‌رود و از او می‌خواهد با توجه به استعداد بی نظیرش در زمینه فعالیت‌های رمز شکنی به سیا کمک کند اما…
چرا باید این فیلم را ببینید؟
دیدن این فیلم واقعا چرا نمی‌خواهد! این فیلم عمیقا وارد داستان زندگی شخصی و خانوادگی ریاضی‌دان بزرگ و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل اقتصاد، جان نش می‌شود.
حالا چیزی که داستان را جالب‌ می‌کند دست‌وپنجه نرم کردن این مرد با فرمول‌های ریاضی نیست بلکه او از سن جوانی دچار یک بیماری نادر روانی و بسیار خطرناک به نام اسکیزوفرنی می‌شود که در آن بیمار به صورت شدید تمام فکر و ذهنش را در تصورات و توهمات ساختگی خودش سپری می‌کند.
این فیلم برنده‌ی چند جایزه‌ی اسکار شد و اکنون که من دارم برایتان می‌نویسم رتبه‌ی ۱۴۲ از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما را به خود اختصاص داده است. 

 

فیلم درجستجوی خوشبختی

>>> فیلم درجستجوی خوشبختی

خلاصه‌ی داستان: اوایل دهه ی 1980. کریس گاردنر به سرش می زند تا کاری را در بورس نیویورک امتحان کند که در آن جا فقط یکی در بین بیست نفر می تواند روی داشتن شغلی تمام وقت با دستمزدی خوب حساب کند. حتی وقتی همسرش به خاطر این انتخاب او را ترک می کند و اوضاع بدتر و بدتر می شود کریس به اتفاق پسرش دو دستی به رؤیایش می چسبد…
چرا باید این فیلم را ببینید؟
این یکی می‌تواند از انگیزشی‌ترین فیلم‌های این لیست باشد. این فیلم داستان واقعی کریس گاردنر سیاه پوست، خرده فروش اسکنرهای پزشکی در سال ۱۹۸۱ است که به همراه لیندا و پسر کوچکش کریستوفر در سانفرانسیسکو زندگی بسیار سختی دارند. وضع مالی کریس بسیار بد است. او که توانایی پرداخت اجاره خود را ندارد صاحبخانه‌اش بیرونش کرده و از این رو لیندا نیز او را ترک می‌کند. کریس که هم باید پدر خوبی باشد و هم خرج کریستوفر را تأمین کند دچار مشکل شده است. کریس سعی می‌کند در شرکتی استخدام شود و از سویی باید کریستوفر را حفظ کند مبارزه سختی برای زندگی کردن پیش روی کریس قرار دارد.
 

فیلم سه تیغ اره ای

>>> فیلم سه تیغ اره ای

خلاصه‌ی داستان: «دزموند داس» که پزشک ارتش و مخالف جنگ است، حاضر نمی‌شود سلاحی حمل کند اما طی نبرد «اوکیناوا» در جنگ جهانی دوم با وجود شلیک‌های بی‌وقفه دشمن، یک تنه جان بیش از 75 نفر از هم‌رزمانش را نجات می‌دهد و…
چرا باید این فیلم را ببینید؟
آخرین چیزی که از این فیلم یادم می‌آید این بود که در آخرش زار زار داشتم گریه می‌کردم. دزموند یک جوان غیور است که به دلایل اعتقاد مذهبی‌اش نمی‌خواهد اصلحه به دست بگیرد اما می‌خواهد که در جنگ کشورش شرکت کنند. او پزشک بی‌نظیری است که ابتدا همه بسیار پایین به او نگاه می‌کنند تا جایی که با کارهایی که نمی‌خوام اینجا برایتان اسپویل کنم امروز دزموند داس یکی از نمادهای افتخار در تمام تاریخ آمریکاست.

 

فیلم ظهور نگهبانان

>>> فیلم ظهور نگهبانان

 

فیلم رستگاری در شاوشنگ

>>> فیلم رستگاری در شاوشنگ

خلاصه‌ی داستان: اندی، بانکدار محترم و پولدار ایالت نیوانگلند، به اتهام قتل همسرش و فاسق او به حبس ابد در زندان ایالتی شاوشنک محکوم می شود و اندکی بعد با Red، زندانی سیاه پوست، دوست می شود. پس از هجده سال، اندی ردی از قاتل اصلی پیدا می کند و تصمیم می گیرد برای آزادی تلاش کند…
چرا باید این فیلم را ببینید؟
وقتی که فیلمی رتبه‌ی نخست فیلم‌های تاریخ سینما را داشته باشد وقتی که فیلمی بهترین فیلم تاریخ سینما لقب گرفته‌ باشد فکر نکنم واقعا نظر بنده خیلی برایتان مهم باشد!
اصلا من در چه حدی هستیم که بخواهم نظرم را در مورد چنین فیلمی بنویسم!

 

 

فیلم فارست گامپ

>>> فیلم فارست گامپ

خلاصه‌ی داستان:فارست گامپ با بازی تام هنکس و برنده 6 جایزه اسکار در مورد پسری است که به طور مادرزاد دچار اختلالات ذهنی و جسمی است. در کودکی به طور معجزه آسایی توانایی راه رفتن را بدست می آورد اما همچنان ضریب هوشی اش بسیار از حد نرمال پایینتر است. مادرش با تلاش فراوان او را به مدرسه می فرستد. او بعد از پشت سر گذاشتن سلسله ای از حوادث به موفقیتهایی بزرگ دست پیدا می کند. به جنگ ویتنام می رود و به عنوان قهرمانی دست پیدا می کند. و حتی عاشق می شود…
چرا باید این فیلم را ۱۰۰ بار ببینید؟
اگر از من بپرسید که میلاد انگیزشی‌ترین فیلمی که در طول عمرت دیده‌ای کدام بوده؟ با احتمال ۱۲۴ درصد می‌گویم فارست گامپ.
از واقعی بودن داستان این فیلم تا حدی مطمئن هستم اما نه کاملا. داستان از کودکی چلمنگ به نام فارست شروع می‌شود و تا آخر زندگی‌اش را با دستاوردهای بزرگش نشان می‌دهد.
این داستان برنده‌شدن خوب بودن و سادگی در این زندگی است. داستان تلاش و پشتکار بدون توجه به نظرات دیگران است. و در ضمن چه کسی فیلمی با بازی تام هنکس را از دست می‌دهد؟!
این فیلم با رتبه‌ی ۱۲ یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما نیز هست.

 

فیلم گرگ وال استریت

>>> فیلم گرگ وال استریت

خلاصه‌ی داستان:داستانِ واقعی تبدیل شدن «جوردن بلفورت» به یک سرمایه‌گذار ثروتمند و زندگیِ اشرافی‌اش تا گرفتار شدن در منجلابِ فساد و بزهکاری و درگیر شدن با دولت فدرال.
چرا باید این فیلم را ببینید؟
جردن بلفرت با بازی بی‌نظیر لئوناردو دیکاپریو در مدت زمان کوتاهی به ثروت و شهرت بالایی در وال‌استریت می‌رسد. این فیلم که بر اساس داستان زندگی واقعی او نوشته شده شاید کاملا انگیزشی نباشد چرا که بلفرت به خاطر بعضی از کارهایش سر از زندان درمی‌آورد. اما جسارت و پیشروی او در طول داستان عامل اصلی‌ای است که از این فیلم یک اثر انگیزشی برجسته می‌سازد

 

فیلم جنگجوی درون

>>> فیلم جنگجوی درون 

 

🕊️🕊️🕊️

پیشنهادهای ما

پیشنهاد میکنیم حتما به هر بخش سر بزنید

فیلم های تاثیرگذار

فیلم هایی که حتما باید در طول زندگیمان ببینیم

کلیپ های تاثیرگذار

کلیپ های کوتاه اما تاثیرگذار

فایل های صوتی

گوشهایتان را عادت به شنیدن نکات مثبت بکنید

...

عکس بخش درباره ما ما بارونی ها ، همچون یک (پرنده ی نامه رسان) که بعنوان لوگوی تیم درنظرگرفته شده ، سفیر بارون هستیم ؛ *** سفیربارون به این معنی که قراره بارونی از برکت،فراوانی،عشق،زیبایی و... بر زندگیمان و افرادی که باما همسیر هستند ببــــــارد و این پیام را مـــا برفراز تمام جهان گام برمیداریم و تجربه یک زندگی جدید از نوع بارون را برجهانیان میرسانیم ... *** بذرهایتان را بکارید قراره بارون بیاد

آیا در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟

صفحات ما را در معروفترین شبکه های اجتماعی دنبال نمایید تا از خبرهای ما آگاه شوید

  حقوق تمامی مطلب محفوظ است   |    Design: ...