فیلم ذهن زیبا

>>> فیلم ذهن زیبا

خلاصه‌ی داستان: ریاضی دان برجسته  از دانشگاه فارغ التحصیل شده و به سمت استادی برگزیده می‌شود. او توانایی خارق العاده ای در کشف رابطه بین اشکال و اعداد به هم ریخته دارد. ازدواج با آلیشیا به زندگی او رنگ و لعابی دیگر می‌دهد تا اینکه ظاهراً ویلیام پارچر ( اد هریس ) مامور سیا به سراغش می‌رود و از او می‌خواهد با توجه به استعداد بی نظیرش در زمینه فعالیت‌های رمز شکنی به سیا کمک کند اما…
چرا باید این فیلم را ببینید؟
دیدن این فیلم واقعا چرا نمی‌خواهد! این فیلم عمیقا وارد داستان زندگی شخصی و خانوادگی ریاضی‌دان بزرگ و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل اقتصاد، جان نش می‌شود.
حالا چیزی که داستان را جالب‌ می‌کند دست‌وپنجه نرم کردن این مرد با فرمول‌های ریاضی نیست بلکه او از سن جوانی دچار یک بیماری نادر روانی و بسیار خطرناک به نام اسکیزوفرنی می‌شود که در آن بیمار به صورت شدید تمام فکر و ذهنش را در تصورات و توهمات ساختگی خودش سپری می‌کند.
این فیلم برنده‌ی چند جایزه‌ی اسکار شد و اکنون که من دارم برایتان می‌نویسم رتبه‌ی ۱۴۲ از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما را به خود اختصاص داده است. 

 

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
🕊️🕊️🕊️

پیشنهادهای ما

پیشنهاد میکنیم حتما به هر بخش سر بزنید

فیلم های تاثیرگذار

فیلم هایی که حتما باید در طول زندگیمان ببینیم

کلیپ های تاثیرگذار

کلیپ های کوتاه اما تاثیرگذار

فایل های صوتی

گوشهایتان را عادت به شنیدن نکات مثبت بکنید

...

عکس بخش درباره ما ما بارونی ها ، همچون یک (پرنده ی نامه رسان) که بعنوان لوگوی تیم درنظرگرفته شده ، سفیر بارون هستیم ؛ *** سفیربارون به این معنی که قراره بارونی از برکت،فراوانی،عشق،زیبایی و... بر زندگیمان و افرادی که باما همسیر هستند ببــــــارد و این پیام را مـــا برفراز تمام جهان گام برمیداریم و تجربه یک زندگی جدید از نوع بارون را برجهانیان میرسانیم ... *** بذرهایتان را بکارید قراره بارون بیاد

آیا در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟

صفحات ما را در معروفترین شبکه های اجتماعی دنبال نمایید تا از خبرهای ما آگاه شوید

  حقوق تمامی مطلب محفوظ است   |    Design: ...